شناسهٔ خبر: 174157 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

۶ دلیل مهم برای رای نمایندگان به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

علی بیت اللهی علی بیت اللهی- رئیس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اینجانب "دکتر علی بیت اللهی"، به‌عنوان عضو هیات علمی با تجربه ۲۵ ساله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با هدف کمک به تصمیم گیری شما، در رای به سرکار خانم مهندس "فرزانه صادق مالواجرد" به عنوان وزیر راه و شهرسازی، موارد زیر را که حاصل تجربه و کار مطالعاتی ما در حیطه مسئولیتی ایشان بوده، حضورتان اظهار می‌دارد:

 ۱- خانم مهندس صادق مالواجرد در زمان معاونت وزارت راه و شهرسازی، مدیری مسلط به چالش‌های مسکن شهری و روستائی بوده و بیشترین توجه را در الحاق اراضی مناسب در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و مکان‌یابی صحیح آنها و ساخت و ساز ایمن داشته اند.
 

 ۲- خانم مهندس صادق مالواجرد، بیشترین توجه را به پدیده فرونشست زمین و کاهش ریسک محیط‌های شهری در زمان مسئولیتشان به‌عنوان معاون وزیر داشته اند.
 

 ۳- خانم مهندس صادق مالواجرد، بیشترین حمایت را در خصوص تهیه نقشه‌های حریم گسل‌ها در شهرها و رعایت ممنوعیت احداث ساختمان‌های با درجه اهمیت بسیار بالا مانند بیمارستان‌ها و مدارس، برج‌ها و... روی گسل‌ها بعمل آوردند.
 

 ۴- خانم مهندس صادق مالواجرد، بیشترین جدیت را در زمینه حفظ فضای سبز شهری، رعایت دقیق مقررات و ضوابط، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی داشته اند.
 

 ۵- خانم مهندس صادق مالواجرد، تسلط کامل بر چگونگی ارتباط زیرساخت‌های حمل و نقلی و سکونتگاه‌های شهری و روستائی دارند. زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی و ارتباط تنگاتنگ توسعه آنها با توسعه پایدار ملی از موضوعات راهبردی در نگاه کارشناسی ایشان بوده است.
 

 ۶- خانم مهندس صادق مالواجرد کارشناسی مسلط به قوانین و آشنا با ارکان وزارت راه و شهرسازی و از درون خانواده راه و شهرسازی اند و شخصیتی پاک دست و جدی و صادق هستند.
 

 امید می‌رود نمایندگان محترم مجلس با رای قاطع خود به وزارت ایشان کمک موثری در استمرار اقدامات و خدمات گسترده‌تر و موثرتر ایشان در حوزه‌های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی به عمل آورند.